Eläimet: Ou­lu­lai­nen per­heen­äi­ti tilasi netistä munia, ja nyt oma­ko­ti­alueel­la ku­jer­taa lähes 60 vii­riäis­tä

Työmaa: Ra­ken­nus­työt koet­te­le­vat Nal­li­ka­rin idylliä tänä kesänä

Urheilu: Oliko Oulun kes­kus­ken­tän alla sa­lai­nen be­to­ni­le­vy, josta Lipon pe­laa­jat saivat etua?

Mainos: Tilaa tästä Kaleva Digi 13,90 €/kk

Tilaajille

Skan­di­na­vian poh­joi­nen pää­kau­pun­ki jää taakse, kun Oulu hakee it­sel­leen uutta brändiä – "Oi­sin­ko saanu lainata sua het­kek­si", saattaa silloin ou­lu­lais­ta sielua etsivä Mikko Salmi py­säyt­tää

Oulun kaupungin viestintäjohtaja Mikko Salmi kiertää kuulemassa oululaisia, kun kaupungille suunnitellaan uutta brändiä.

Oulunsalolainen Pirjo Nalkki kertoo Mikko Salmelle siitä, että Oulun keskustan reunamat on unohdettu. – Kaikki ei ole kaupungissa, Nalkki toteaa.
Oulunsalolainen Pirjo Nalkki kertoo Mikko Salmelle siitä, että Oulun keskustan reunamat on unohdettu. – Kaikki ei ole kaupungissa, Nalkki toteaa.
Kuva: Jarmo Kontiainen

Keskiviikkoaamuna yhdeksän aikoihin Oulun kaupungin viestintäjohtaja Mikko Salmi pukeutuu retrohenkiseen ruutupaitaan. Hän istahtaa vuosimallia 2015 olevan Bemarinsa kyytiin ja suuntaa kohti Oulunsalossa sijaitsevaa kauppakeskus Kapteenia.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.