Politiikka: Merja Ra­sin­kan­gas ehdolle pe­rus­suo­ma­lais­ten lis­tal­ta – ­ko­koo­mus nousee Oulun suu­rim­mak­si val­tuus­to­ryh­mäk­si

Jääkiekko: Bar­ta­ve­gen esit­tä­mä kri­tiik­ki ju­nio­ri­pe­lis­sä oli liikaa – se­los­tuk­set pantiin het­kek­si pannaan

Verovähennykset: Jat­kos­sa yritys voi il­moit­taa ko­ti­ta­lous­vä­hen­nyk­seen tar­vit­ta­vat tiedot asiak­kaan­sa puo­les­ta

Mainos: Tilaa Kaleva Digi koko vuodeksi samaan hintaan: 12,90 € / kk + 1 kk kaupan päälle, tilaa tästä

Tilaajille

Skan­di­na­vian poh­joi­nen pää­kau­pun­ki jää taakse, kun Oulu hakee it­sel­leen uutta brändiä – "Oi­sin­ko saanu lainata sua het­kek­si", saattaa silloin ou­lu­lais­ta sielua etsivä Mikko Salmi py­säyt­tää

Oulun kaupungin viestintäjohtaja Mikko Salmi kiertää kuulemassa oululaisia, kun kaupungille suunnitellaan uutta brändiä.

Oulunsalolainen Pirjo Nalkki kertoo Mikko Salmelle siitä, että Oulun keskustan reunamat on unohdettu. – Kaikki ei ole kaupungissa, Nalkki toteaa.
Oulunsalolainen Pirjo Nalkki kertoo Mikko Salmelle siitä, että Oulun keskustan reunamat on unohdettu. – Kaikki ei ole kaupungissa, Nalkki toteaa.
Kuva: Jarmo Kontiainen

Keskiviikkoaamuna yhdeksän aikoihin Oulun kaupungin viestintäjohtaja Mikko Salmi pukeutuu retrohenkiseen ruutupaitaan.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.