Si­sar­puo­li kaivoi ka­pio­kirs­tus­ta ra­hak­kaan tes­ta­men­tin, mutta Oulun kä­rä­jä­oi­keu­des­sa käteen jäi vain iso lasku – perintö meni vai­na­jan ys­tä­väl­le

Pohjoispohjalainen eläkeläismies teki vuonna 2013 testamentin, jolla se ohjasi perintönsä nuorelle oululaiselle ystävälleen.

Vain puolitoista vuotta myöhemmin mies teki uuden testamentin, jossa perintö menikin hänen sisarpuolelleen.

Miehen kuoltua ystävä ja sisarpuoli päätyivät Oulun käräjäoikeuteen riitelemään siitä, kumpi testamenteista on pätevä.

Ystävä pikkupojasta saakka

Eläkeläismies oli tutustunut ystäväänsä jo tämän ollessa pieni poika.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä