Jätekierrätyskeskuksen kontit paloivat maanantaina Oulun Toppilassa Messipojantiellä.
Palosta nousi tummaa savua kaupungin ylle.
Palon ja siitä muodostuneen savun takia Tuiraan ja Toppilaan laitettiin vaaratiedote, jonka mukaan ihmisten oli pysyttävä sisätiloissa ja suljettava ikkunat, ovet ja ilmanvaihto.
– Raivaukset ovat käynnissä, alkaa näyttää jo hyvältä. Kohta laitetaan vaaratiedote pois, jahka viimeiset savut hälvenee, kertoi päivystävä palomestari Sami Hiltunen yhdeksän aikaan illalla.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut