Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Runo lu­ki­jal­ta: Kevät

Tänään metsähanki kantoi.

Täysin vapaat reitit antoi:

hiljaisuus – sen rikkoi tintti,

joka aivan muuta intti!

Lauloi talven kestettyään:

Kohta näen uuden kevään!


Koko kevät edessä,

melkein silmät vedessä

kiitin tästä päivästä

ja menneestä elämästä.


Niin kuin hangen timantit

on muistot parhaat – kristallit!

Veikko Vaarala

Oulu