Neljä penkkiä on Rotuaarin bussipysäkin remontin näkyvin muutos.
Kuva: Mikko Halvari
Rotuaarin bussipysäkin myllerrys on ohi ja työmaa-aidat siivottu pois. Saaristonkadulla sijaitseva pysäkki siirtyi tiistai-iltapäivänä takaisin oikealle paikalleen Kirkkokadun risteyksen tuntumaan.
Siitä lähtien bussia on voinut odottaa penkeillä istuen. Keskiviikkona neljän aikaan iltapäivällä neljällä penkillä on vielä hyvin tilaa, mutta muutamia bussin odottajia siellä jo istuu.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut