Vaikka talvirenkaat tuntuvat rahisseen ja napsuneen asvaltilla jo viimeiset pari viikkoa, vasta pakkanen tiistaiyönä ja keskiviikkona iskenyt lumituisku herättivät mattimyöhäisetkin kyselemään renkaidenvaihtopalveluita ympäri Oulua.
Yksi jos toinenkin on törmännyt automaattiviestiin:
– Olet jonossa, palvelemme sinua mahdollisimman pian.
Autofix1.comin yrittäjä Iikka Kukkonen kertoo, että ensimmäiset soittelijat ilmoittautuivat keskiviikkona heti kello seitsemän jälkeen.