Ra­vin­to­laan mur­tau­dut­tiin Oulun kes­kus­tas­sa – poliisi löysi tekijän herk­ku­jen ääreltä

Oulun keskustan alueella toimivaan ravintolaan murtauduttiin perjantai-iltana kello 23 tienoilla, kertoo poliisi.

Teko paljastui saman tien ravintoloitsijan huomattua valvontakamerakuvasta, että yrityksen tiloissa liikuskeli ylimääräinen henkilö.

Paikalle hälytetyt poliisit saivat miehen kiinni itse teosta.

Murtautuja oli kiinni jäädessään ravintolan pakastimen luona nauttimassa jäätelöä, poliisi kertoo.

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä