Luin Kalevasta (9.3.) poliisien mielipiteen uudesta poliisiaseman sijoituspaikasta Ruskoon. Suurin osa heistä ei pidä paikkaa sopivana ja he ovat siinä erittäin oikeassa.
Kysymys kuluu, missä poliisia tarvitaan? Ja vastaus on, tietysti siellä, missä on eniten ihmisiä, liikennettä ynnä muuta turvallisuuteen vaikuttavia tekijöitä.
Raksila on ylivoimainen paikka poliisiasemalle ja lisäksi siihen mahtuu uusi upea matkakeskus, ”portti” junilla ja linja-autoilla Ouluun tuleville ja sieltä lähteville.