Enduroharrastajat ahtaalla
"Yksi iso tavoite on, että saataisiin kaikkia harrastajia tyydyttävät harjoitteluolosuhteet, jotka osaltaan vähentäisivät myös luvatonta ajelua", sanoo Oulun Moottorikerhon hallituksen jäsen.
Endurorata tulee ajamalla, pohjustavat aihetta Oulun Moottorikerhon Tero Rantaniemi ja Tuomo Jurmu, käynnistävät enduropyöränsä ja kaasuttavat radalle. Hiekka ropisee.
Vitsakangas on, nimensä mukaisesti, kuivaa kangasta. Paikka on harjoitteluun hyvä, mutta harrastajia harmittaa, että kivistä louhikkoa sieltä ei löydy. Kisoissa ajetaan sellaisessakin, joten puute antaa etulyöntiaseman kilpakumppaneille.