Vaalitentti: Katso tal­len­ne Kalevan vaa­li­ten­tis­tä, mukana kuusi ni­me­käs­tä eh­do­kas­ta Oulun vaa­li­pii­ris­tä

Pääkirjoitus: Il­mas­ton­muu­tok­sen tor­jun­ta ei ole vi­her­hump­paa – maa­pal­lon läm­pe­ne­mi­nen mah­dol­lis­ta saada kuriin

Kolumni: Ou­lu­lais­kou­lun hyvät ko­ke­muk­set kou­lu­pu­dok­kai­den kanssa osoit­ta­vat, miten tärkeää on kokemus po­ruk­kaan kuu­lu­mi­ses­ta

Mainos: Mitä enemmän tiedät sitä helpommin äänestät, tilaa tästä Kaleva Digi + Lehti 2 kk 59,90 euroa

Tilaajille

Raa­he­lai­nen pe­ru­na­nuu­de­li kiin­nos­taa nyt jo Aa­sias­sa­kin – "Poh­joi­nen ek­so­tiik­ka ja puhtaus tun­tu­vat olevan valt­ti­kort­te­ja"

Raahen Vihannissa toimivan Pohjolan Peruna Oy:n elintarvikebrändi Rooty on voittanut kultaa kansainvälisessä brändejä arvioivassa ja palkitsevassa Transform Awards Europe 2022 -kilpailussa. Rooty voitti sarjan, jossa etsittiin parasta strategisella tai luovalla työllä rakennettua uutta brändiä.

Palkintogaala järjestettiin viime viikolla Lontoossa.

Rooty-tuotteiden taustalla on patentoitu innovaatio, jonka avulla peruna muotoillaan nauhamaiseksi nuudeliksi ja riisin kaltaiseksi hipuksi.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.