Oulun Puolivälinkankaalla anastettiin keskiviikkona illalla henkilöauto väkivallalla uhkaamalla.
Hätäkeskukseen tuli tilanteesta ilmoitus hieman ennen kello kymmentä illalla. Ilmoituksen mukaan tekijä pakeni kohti Linnanmaata.
Poliisi havaitsi ajoneuvon Raitotien ja Alakyläntien kiertoliittymässä, jolloin kuljettaja lähti pakenemaan Alakyläntietä etelään päin ajaen kovaa vauhtia.
Takaa-ajo alkoi Alakyläntieltä josta se jatkui Menninkäisentien, Peikontien ja Hiidentien alueelle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut