Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Puolet Suo­mes­ta unoh­det­tu ra­ta­ver­kos­ton ke­hit­tä­mi­ses­sä

Keskiviikkona 3. maaliskuuta A-studiossa oli rataverkoston uudistamisen miljardihankkeet. Liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakka kertoi, kuinka merkittävää on vähentää muun muassa turkulaisten työmatkan käytettävää aikaa – pohjoissuomalaisen näkökulmasta naurettavan vähän.

Tampereen, Joensuun ja Turun kaupunginjohtajat vakuuttivat omien alueidensa merkittävyyttä ja ratahankkeen merkitystä heille.

Heidän mukaansa suurin osa valtakunnan tulonmuodostuksesta tapahtuu juuri Turku–Tampere-akselilla.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa