Poh­jat-ta­pah­tu­ma avasi yri­tys­hau­to­mon ovet ylei­söl­le – "Oulu on erit­täin hyvä toi­min­ta­ym­pä­ris­tö maail­man­laa­jui­ses­ti"

Pohjois-Suomen yrittäjyysviikkoa eli Pohjat-tapahtumaa on vietetty keskiviikosta lähtien. Torstaina ohjelmassa oli muun muassa terveysalan yrityshautomo Oysterin avoimet ovet.

Minna Komu ja Tejesvi Mysore esiintyivät Pohjat-tapahtumassa torstaina.
Minna Komu ja Tejesvi Mysore esiintyivät Pohjat-tapahtumassa torstaina.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Oulun ehdottomia vahvuuksia terveys- ja hyvinvointialalla on se, että varhaisen vaiheen hautomoa ei ole muualla Suomessa, toteaa yrityshautomo Oysterin vetäjä ja OuluHealthin verkostojohtaja Minna Komu.

Torstaina yrityshautomo Oysterissa järjestettiin avoimet ovet osana Pohjois-Suomen yrittäjyysviikon, eli Pohjat-tapahtuman, ohjelmaa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä