Perjantai-iltana 14. marraskuuta Oulun Työväen Näyttämön saliin asteli iloinen porukka pikkujoulutunnelmissa.
Mukana oli alkoholia, jonka nauttiminen jatkui näytöksessäkin. Tietäähän sen jo maalaisjärjellä: Hilpeässä humalassa on vaikea keskittyä esitykseen, olipa se sitten miten hyvä tahansa.
Tilanne voisi huvittaa, jos se ei samalla vähän itkettäisi ja ärsyttäisi.
Esitys jouduttiin keskeyttämään ja yhden porukan ilakoinnista kärsi salillinen muita ihmisiä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut