Veikkausliigan kausi avattiin lauantaina Helsingin Oulunkylässä. Kuvassa AC Oulun Lamine Ghezali (vas.) ja Julius Körkkö.
Kuva: Roni Rekomaa / Lehtikuva
Veikkausliiga, Gnistan-AC Oulu 1–5 (1–2)
Ruudun selostaja Mikko Aaltosen sanat saivat AC Oulun Tuomas Kaukuan iloiseksi lauantaina Helsingin Oulunkylässä pelatun jalkapallon Veikkausliigan kauden avauksen jälkeen. Aaltonen sanoi Gnistan-pelin toisen jakson alkupuolella, että “Kaukua tekee kentällä tällä hetkellä mitä haluaa, ja muut tekevät sen, mitä pystyvät.”
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut