Pe­las­tus­lai­tos evakuoi kolme ret­kei­li­jää kan­sal­lis­puis­tos­ta – UK-puis­tos­sa on il­men­nyt yli 30 vat­sa­tau­ti­ta­paus­ta

Kansallispuistossa on tullut ilmi kymmeniä uusia vatsatautitapauksia.

Urho Kekkosen kansallispuistossa on tullut ilmi lisää vatsatautitapauksia. Arkistokuva Rautulammelta.
Urho Kekkosen kansallispuistossa on tullut ilmi lisää vatsatautitapauksia. Arkistokuva Rautulammelta.
Kuva: Iiro Kerkelä

Urho Kekkosen kansallispuistossa on tullut ilmi lisää vatsatautitapauksia.

Tällä hetkellä Metsähallitukselle ilmoitettuja tapauksia on yli 30.

Vielä tiistaina varmistettuja tautitapauksia oli kymmenen.

Lapin pelastuslaitos on joutunut evakuoimaan kaksi henkilöä ja kolmannen evakuointi oli vielä keskiviikkoiltapäivällä kesken.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä