Kadonneet: Suun­nis­tus­ki­sa sai uuden kään­teen, kun Mu­hok­sen met­säs­tä löytyi Kel­los­ta ka­don­nut nainen

Peruskoulu: Ou­lu­lais­opet­ta­ja kertoo, mikä kä­si­työn ope­tuk­ses­sa meni pieleen

Video: Bussi ajoi tör­keäs­ti päin pu­nai­sia Kai­jon­har­jus­sa

Mainos: Tilaa tästä Kaleva Digi 13,90 €/kk

Kolumni
Tilaajille

Paikan maine syntyy ai­dois­ta ai­nek­sis­ta – brändiä ei voi mai­nos­toi­mis­tol­ta ostaa

Brändi tehdään asiakaskokemusten, tarinoiden, toimintojen ja tekojen avulla, Kuhmon kaupunginjohtaja Tytti Määttä toteaa kolumnissaan.


Istun Kuhmon puukoulun vihreässä aulassa. Olemme siellä aloittamassa työstämään alueen brändi-imagoa yhdessä paikallisten toimijoiden kanssa.

Meillä kaikilla, asukkailla, yrityksillä, yhteisöillä ja kaupungilla on yhteinen tavoite, joka on elinvoimainen Kuhmo.

Alueen brändi-imagoa kirkastetaan juuri pito- ja vetovoiman kehittämiseksi.

Pito- ja vetovoima ovat paljon käytettyjä sanoja. Kuntien välinen kilpailu asukkaista ja yrityksistä on kasvanut. Samaan aikaan kilpaillaan kansainvälisesti esimerkiksi investoinneista ja asiakkaista.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.