Käräjäoikeus: Omis­ta­jal­ta ka­ran­nut koira puri toista koiraa ja miestä Rak­si­las­sa

Jääkiekko: Kult­ti­pe­laa­jak­si Kär­pis­sä noussut Mikko Niemelä joh­dat­taa Saipan Rak­si­laan

Rakentaminen: Har­taan­sil­ta sai en­sim­mäi­sen kaa­rie­le­ment­tin­sä

Mainos: Tilaa Kaleva tästä

Kolumni
Tilaajille

Paikan maine syntyy ai­dois­ta ai­nek­sis­ta – brändiä ei voi mai­nos­toi­mis­tol­ta ostaa

Brändi tehdään asiakaskokemusten, tarinoiden, toimintojen ja tekojen avulla, Kuhmon kaupunginjohtaja Tytti Määttä toteaa kolumnissaan.


Istun Kuhmon puukoulun vihreässä aulassa. Olemme siellä aloittamassa työstämään alueen brändi-imagoa yhdessä paikallisten toimijoiden kanssa.

Meillä kaikilla, asukkailla, yrityksillä, yhteisöillä ja kaupungilla on yhteinen tavoite, joka on elinvoimainen Kuhmo.

Alueen brändi-imagoa kirkastetaan juuri pito- ja vetovoiman kehittämiseksi.

Pito- ja vetovoima ovat paljon käytettyjä sanoja. Kuntien välinen kilpailu asukkaista ja yrityksistä on kasvanut. Samaan aikaan kilpaillaan kansainvälisesti esimerkiksi investoinneista ja asiakkaista.

Lue Digiä _0,25 € / viikko_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.