Joukkoliikenne: Oubus käyttää tuu­raa­jia, jotka tekevät vuoroja ilman työ­so­pi­mus­ta

Pohteen säästöt: Liminka me­net­tää ter­veys­kes­kuk­sen

Luonto: Kii­min­gis­tä löytyi täysin tun­te­ma­ton sie­ni­la­ji

Mainos: Jakajaksi Kaleva Mediaan – tutustu ja hae tästä

Tilaajille

Oulussa ke­hi­te­tys­sä ta­va­ra­pyö­räs­sä on au­to­maat­ti­vaih­teis­to ja pakki – Pyörän kyytiin mah­tu­vat vaikka kaupan ruo­ka­laa­ti­kot tai koko perhe

Entinen pankkiiri vie Ouca Bikesia kansainvälisille kasvumarkkinoille. OAMK:n opiskelijat auttoivat, autoteollisuuden edustajatkin ovat kiinnostuneet sähköavusteisista pyöristä.

Tuomas Alapuranen alkoi hioa uudenlaista tavarapyörää pari vuotta sitten. Kyytiin mahtuu liiketoimintajohtaja Jani Sipilä, koko joukko lapsia tai vaikka 11 ruokalaatikkoa.
Tuomas Alapuranen alkoi hioa uudenlaista tavarapyörää pari vuotta sitten. Kyytiin mahtuu liiketoimintajohtaja Jani Sipilä, koko joukko lapsia tai vaikka 11 ruokalaatikkoa.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Kun poljettavia muksubusseja on tarjolla rapiat 70 ja jokaiseen on vaihdettava kolmet renkaat kahdesti vuodessa, tuottaa päiväkotien huoleton sopimushuolto ajoittain painajaisia pyöräyrittäjälle.

– On niin paljon rikkoutuvia osia, toteaa Ouca Bikesin toimitusjohtaja, yrittäjä Tuomas Alapuranen.

Lue Digiä _0,25 € / viikko_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.