Oulun tuo­mio­kir­kos­sa pi­det­tiin ju­ma­lan­pal­ve­lus he­vi­mu­sii­kil­la – ­Kirk­ko­sa­li täyttyi sa­dois­ta kuu­li­jois­ta

Oulu
Hevimessua varten kootussa bändissä lauloi Eveliina Halme, Ville Valtonen soitti bassoa, Tero Kemppainen koskettimia, Roope Valtonen rumpuja ja Arttu Häikiö kitaraa.
Hevimessua varten kootussa bändissä lauloi Eveliina Halme, Ville Valtonen soitti bassoa, Tero Kemppainen koskettimia, Roope Valtonen rumpuja ja Arttu Häikiö kitaraa.
Kuva: Pekka Peura

– Ovet avattiin kuudelta ja silloin oli jo porukkaa odottamassa, Haukiputaan seurakunnan kirkkoherra Salla Autere hämmästelee perjantai-iltana varttia yli kuuden Oulun tuomiokirkossa.

Seitsemältä oli alkamassa tuomiokirkon toinen hevimessu, ja innokkaimmat olivat selvästi päättäneet varmistaa saavansa hyvät paikat.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä