Hevimessua varten kootussa bändissä lauloi Eveliina Halme, Ville Valtonen soitti bassoa, Tero Kemppainen koskettimia, Roope Valtonen rumpuja ja Arttu Häikiö kitaraa.
Kuva: Pekka Peura
– Ovet avattiin kuudelta ja silloin oli jo porukkaa odottamassa, Haukiputaan seurakunnan kirkkoherra Salla Autere hämmästelee perjantai-iltana varttia yli kuuden Oulun tuomiokirkossa.
Seitsemältä oli alkamassa tuomiokirkon toinen hevimessu, ja innokkaimmat olivat selvästi päättäneet varmistaa saavansa hyvät paikat.