Oulun rullalautailijoiden Tuukka Korhonen (vas.) ja Antti Kontulainen kävivät noutamassa yhdistykselleen Ilon päivässä myönnetyn vuoden 2025 lapsiystävällisin teko -palkinnon.
Kuva: Miika Yliniemelä
Ouluhallissa juhlistettiin keskiviikkona lapsen oikeuksia Ilon päivä -tapahtumassa. Lapsille ja lapsiperheille suunnattu tapahtuma järjestettiin neljännen kerran. Maksuton tapahtuma oli samalla lapsen oikeuksien viikon päätapahtuma Oulussa.
Lasten, nuorten ja lapsiperheiden lisäksi tapahtumaan osallistui myös kaupungin viranhaltijoita ja päättäjiä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut