Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Oulun kes­kus­tan ka­tu­py­sä­köin­ti­mit­ta­rei­hin kort­ti­mak­su­omi­nai­suus

Oulun keskustan alueella on yhteensä 62 pysäköintimittaria, joista vain kahdessatoissa on korttimaksuominaisuus. Lopuissa mittareissa on käteismaksu (kolikko) ja ”äppi” eli puhelimessa käytettävä sovellus.

On varsin yleistä ettei ihmisillä ole käteistä mukana, varsinkaan kolikkoja. On myös yleistä etteivät ihmiset käytä sovellusta, eivätkä välttämättä halua edes käyttää sovelluksia.

Kaupungin keskustan tulee olla helposti saavutettavissa ja tätä tukee toimiva katupysäköinti.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa