Oulun kaupungintalolla työskentelee ihmisiä asiantuntijatehtävissä mutta paljon heitä on monessa muussakin toimipaikassa.
Kuva: Pekka Peura
Oulun kaupunki haluaa jäädyttää henkilötyövuosiensa kasvun vähentääkseen hallintokuntiensa talousmenoja.
Oulun kaupunginhallitus päätti maanantaina perustaa hallinto- ja asiantuntijatehtäviä koskevan uuden täyttölupatyöryhmän ja tiukentaa tehtävien täyttämistä koskevia ohjeitaan.
Tarkennettujen ohjeiden mukaan täyttölupia haettaessa hallintokuntien on selvitettävä mahdollisuudet digitalisoida toimintoja ja selvittää, mitä palveluja tai tehtäviä voidaan jättää hallinto- ja asiantuntijatehtävissä tuottamatta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut