Oulun kau­pun­gin­val­tuus­to juhlii ensi vii­kol­la 150-vuo­tis­syn­ty­mä­päi­viään

Juhlakokous pidetään maanantaina kaupungintalon juhlasalissa.

Edellisen kerran Oulun kaupunginvaltuusto kokoontui pitämään kokousta kaupungintalon juhlasaliin vuosi sitten lokakuussa. Silloin juhlittiin paluuta kaupungintaloon vuosien evakon jälkeen.
Edellisen kerran Oulun kaupunginvaltuusto kokoontui pitämään kokousta kaupungintalon juhlasaliin vuosi sitten lokakuussa. Silloin juhlittiin paluuta kaupungintaloon vuosien evakon jälkeen.
Kuva: Pekka Peura

Ensi maanantaina Oulun kaupunginvaltuuston kokous poikkeaa totutusta, sillä sitä ei pidetäkään valtuustosalissa niin kuin yleensä, vaan kaupungintalon juhlasalissa. Kyseessä on juhlakokous, jossa juhlitaan valtuuston 150 vuoden ikää.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä