Edellisen kerran Oulun kaupunginvaltuusto kokoontui pitämään kokousta kaupungintalon juhlasaliin vuosi sitten lokakuussa. Silloin juhlittiin paluuta kaupungintaloon vuosien evakon jälkeen.
Kuva: Pekka Peura
Ensi maanantaina Oulun kaupunginvaltuuston kokous poikkeaa totutusta, sillä sitä ei pidetäkään valtuustosalissa niin kuin yleensä, vaan kaupungintalon juhlasalissa. Kyseessä on juhlakokous, jossa juhlitaan valtuuston 150 vuoden ikää.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut