Kolumni: Mol­do­van se­pa­ra­tis­ti­alueel­la Trans­nist­rias­sa jän­nit­teet tun­tui­vat jo vuonna 2019

Kevään ylioppilastulokset: Katso listoja Oulun ja muun Poh­jois-Poh­jan­maan uusista yli­op­pi­lais­ta

Mainos: Juuret kas­va­vat tie­dos­ta. Tutustu Ka­le­vaan 1kk 1 €. Tilaa tästä.

Oulun kau­pun­gin toi­mi­jat pa­nos­ta­vat Kii­nan-mark­ki­noin­tiin – WeC­hat-ti­lin pi­lot­ti­käyt­tö kestää vuoden

Aikaisemmin pelkästään matkailuun keskittynyt WeChat-tili muutettiin maaliskuussa laajemman sisällön "Window of Oulu" -tiliksi.

BusinessOulun johtaja Juha Ala-Mursulan mukaan tavoitteena on houkutella eri alojen toimijoita tutustumaan Ouluun.
BusinessOulun johtaja Juha Ala-Mursulan mukaan tavoitteena on houkutella eri alojen toimijoita tutustumaan Ouluun.
Kuva: Pekka Kallasaari

Oulun kaupungin toimijat yhdistävät voimansa Kiinan-markkinoinnissa pikaviestipalvelu WeChatin kautta.

Ensimmäinen avaus Kiinaan tehtiin jo huhtikuussa 2020, kun VisitOulu avasi oman virallisen WeChat-tilinsä. Tili avattiin osana Attractive Oulu Region 2020 -hanketta.

Uusi pilottijakso kestää vuoden ajan, jonka aikana kanavalle tuotetaan artikkeleita tasaisesti eri toimialoilta. Aikaisemmin pelkästään matkailuun keskittynyt WeChat-tili muutettiin maaliskuussa laajemman sisällön "Window of Oulu" -tiliksi.

Sisältö tehdään yhteistyössä VisitOulun, BusinessOulun, Oulun kaupungin viestinnän, Oulun kaupungin sivistys- ja kulttuuripalveluiden, Oulun yliopiston, Oulun ammattikorkeakoulun ja Oulun seudun ammattioppilaitoksen kesken.

Artikkelisisällöt koostuvat muun muassa koulutuksellisesta, matkailullisesta ja liiketoiminnallisesta sisällöstä.

– Tarkoitus on houkutella alueelle uusia opiskelijoita, eri alojen asiantuntijoita, yritysten edustajia, liikekumppaneita ja matkailijoita tutustumaan Oulun tarjontaan, BusinessOulun johtaja Juha Ala-Mursula sanoo tiedotteessa.