Oulu sopi maksavansa miljoona euroa bussipysäkkien uusinnasta Outshine Oy:lle. Summasta pidätetään kiistan vuoksi vielä 250 000 euron loppuerää.
Kuva: Mikko Halvari
Oulun bussipysäkkien uusimisesta syntynyttä kiistaa ei ole saatu toistaiseksi ratkaistua. Osapuolina ovat Oulun kaupunki ja ulkomainosyhtiö Outshine Oy.
Outshinen kanssa sovittu noin sadan pysäkkikatoksen rakentaminen viime kesänä myöhästyi joiltain osin sovitusta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut