Mainos

Oulun Halonen uudisti koko myy­mä­län­sä – kes­ki­viik­ko­na al­ka­vis­sa ava­jai­sis­sa on tar­jol­la ar­von­to­ja, esit­te­ly­jä ja hui­kei­ta alen­nuk­sia

Kolmikerroksisesta myymälästä tuli kaksikerroksinen ja katutason myyntitila laajeni. Kestävän kehityksen mukaisesti uusittu muotitalo aloittaa monipuolisella jalkinetarjonnalla sekä laajalla miesten ja naisten syysvaatevalikoimalla.

Myyjä Marjo-Riitta Huttunen kutsuu tutustumaan Halosen kokonaan uusittuun myymälään Oulun Rotuaarille. Avajaiset on oivallinen tilaisuus uusia syyskarderobia myymälän monipuolisesta valikoimasta.
Myyjä Marjo-Riitta Huttunen kutsuu tutustumaan Halosen kokonaan uusittuun myymälään Oulun Rotuaarille. Avajaiset on oivallinen tilaisuus uusia syyskarderobia myymälän monipuolisesta valikoimasta.

Rotuaarin varrella sijaitseva Oulun Halonen pisti myymälänsä uusiksi. Samalla kaksikerroksiseksi muuttunut Halonen kasvatti katutason myymälätilan isommaksi ja vaihtoi osastojen paikkoja.

Halonen kutsuukin oululaiset tutustumaan uusittuun myymälään. Sen avajaisia vietetään keskiviikosta 13.9. aina lauantaihin 16.9.

”Meillä on myymälässä huikeita avajaistarjouksia. Kanta-asiakkaat saavat 20 prosentin alennuksen yli 50 euron ostoksista. Etu koskee normaalihintaisia tuotteita. Kanta-asiakkaaksi voi liittyä veloituksessa kampanjan ajan keskiviikosta sunnuntaihin ja saada edut heti käyttöön. Oulun myymälä ei ole auki sunnuntaina, mutta verkkokaupasta edun voi hyödyntää sunnuntainakin”, kertoo Halosen myynnin kenttäjohtaja Jonne Helenius.

Hän vinkkaa, että Halosen avajaiset on loistava mahdollisuus päivittää oma syysvaatekarderobi.

Avajaisissa arvotaan asiakkaiden kesken lahjakortteja, joilla voi saada vapaavalintaisia housuja, farkkuja ja tuotepalkintoja.

Halosella on avajaisissa mukana myös muodin asiantuntijoita esittelemässä myytävänä olevia tuotteita. Keskiviikkona voi tutustua Very Nicen ja Capricen muotiin. Perjantaina esitellään Replayn ja Turon tuotteita. Lauantaina luodaan katsaus Ventin, Casamodan, Club of Comfortin ja Hechter Parisin muotiin.

”Halosen katutasossa on nyt laaja miesten vaateosasto sekä naisten ja miesten jalkineosasto, jonka valikoima on ylivoimaisesti kaupungin monipuolisin”, kertoo kenttäjohtaja Jonne Helenius.
”Halosen katutasossa on nyt laaja miesten vaateosasto sekä naisten ja miesten jalkineosasto, jonka valikoima on ylivoimaisesti kaupungin monipuolisin”, kertoo kenttäjohtaja Jonne Helenius.

Tarjolla entistä parempi asiakaskokemus ja loistava asiakaspalvelu

Ennen kolmessa eri kerroksessa sijainneen Halosen osastot löytyvät nyt kahdesta kerroksesta. Samalla kun kolmannesta kerroksesta luovuttiin, saatiin lisää katutason myymälätilaa.

”Muutos on ollut myös asiakkaiden toive, sillä uusituissa tiloissa liikkuminen on helpottunut sekä voimme tarjota entistä paremman asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun”, Helenius sanoo.

Toisessa kerroksessa on erittäin kattava naisten vaateosasto ja monipuolinen laukkuosasto
Toisessa kerroksessa on erittäin kattava naisten vaateosasto ja monipuolinen laukkuosasto

Uudistuksessa myös myymälän osastot ovat vaihtaneet paikkaansa.

”Katutasossa meillä on nyt laaja miesten vaateosasto sekä naisten ja miesten jalkineosasto, jonka valikoima on ylivoimaisesti kaupungin monipuolisin. Toisessa kerroksessa on varsin kattava naisten vaateosasto ja monipuolinen laukkuosasto”, Helenius kiteyttää.

Myymälään on luotu myös Halosen uuden konseptin mukaisia brändikattauksia lisäämään asiakkaiden viihtyisyyttä ja helpottamaan heidän valintamahdollisuuksiaan. Shoppimaisesti muotoilluissa kattauksissa myydään kansainvälisen muodin parhaita brändejä kiinnostavalla ja houkuttelevalla tavalla.

Halosen uudistuneet tilat ovat myös asiakkaiden toive, sillä uusituissa tiloissa liikkuminen on helppoa ja tarjolla on entistä parempi asiakaskokemus.
Halosen uudistuneet tilat ovat myös asiakkaiden toive, sillä uusituissa tiloissa liikkuminen on helppoa ja tarjolla on entistä parempi asiakaskokemus.

Vastuullista ja ekologista kuluttamista ajan hengen mukaisesti

Uudistuneen myymälän avajaiset ovat myös syyskuussa 2007 aloittaneen Oulun myymälän 16-vuotisjuhlat.

”Meillä on loistava sijainti keskellä kaupunkia. Rotuaaria on uudistettu ja kävelykatu on vedetty kulkemaan juuri meidän ovellemme. Myymälän uudistaminen on osoituksemme siitä, että haluamme olla mukana kehittämässä Oulun kaupungin keskustaa entistä vetovoimaisemmaksi ja kiinnostavammaksi kauppapaikaksi”, Helenius selvittää.

Myymälän kokonaisvaltainen uudistustyö on tehty ajan hengen mukaisesti ekologisesti, vastuullisesti ja kestävän kehityksen näkökulmasta oikein. Uusitun myymälän energiankulutuksen on kiinnitetty huomiota ja valaistuksessa käytetään ledejä.

”Samaa ekologista näkökulmaa edustavat myös tarjoamamme korjausompelupalvelu sekä kenkäosastomme laaja valikoima kenkien hoitotuotteita, jotka auttavat asiakkaitamme kuluttamaan vastuullisesti ja ekologisesti”, Helenius pohtii.

Halosen Oulun myymälä työllistää sesongista riippuen 10–15 muodin ja kaupan ammattilaista. Halosella on yhteensä 21 myymälää eripuolilla maata. Lisäksi Halosen verkkokauppa palvelee asiakkaita vuoden jokaisen päivänä.

Halonen Oulu
Avajaisia vietetään keskiviikosta viikonloppuun asti. Luvassa on laajan ja monipuolisen valikoiman lisäksi arvontoja, muodin asiantuntijoita ja rahallisia etuja kanta-asiakkaille.
Avajaisia vietetään keskiviikosta viikonloppuun asti. Luvassa on laajan ja monipuolisen valikoiman lisäksi arvontoja, muodin asiantuntijoita ja rahallisia etuja kanta-asiakkaille.
  • Kirkkokatu 31
  • 90100 Oulu
  • p. 020 742 7870
  • Aukioloajat: Ma–pe 10–19, La  10–16
  • www.halonen.fi
Uudistuneen Halosen avajaiset 13.–16.9.

Muodin asiantuntijoita paikalla:

  • Keskiviikkona 13.9. Very Nice ja Caprice
  • Perjantaina 15.9. Replay ja Turo
  • Lauantaina 16.9. Venti, Casamoda, Club of Comfort ja Hechter Paris

Arvontoja:

  • Viisi 50 euron lahjakorttia Halosen myymälään
  • Osallistuneiden kesken arvotaan vapaavalintaiset housut tai Replayn farkut 
  • Kerran päivässä arvotaan vapaavalintaiset Very Nice farkut 
  • Avajaisissa arvotaan 3 kappaletta enintään 70 euron arvoista Casamoda- ja Venti-tuotepalkinto tuotepalkintoa myymälän valikoimista 

Lisäksi kanta-asiakkaille on etuna 20 prosentin alennus yli 50 euron ostoksista. Etu koskee normaalihintaisia tuotteita. Kanta-asiakkaaksi voi liittyä kätevästi ja veloituksetta kampanjan ajan, ja saa edut heti käyttöönsä. Etu on voimassa ke–su. Oulun myymälä on sunnuntaina suljettu, mutta silloin edun voi hyödyntää verkkokaupassa.