Ei tätä tehdä pelkän saaliin takia

Tommi Lainas ja Ukko Lainas ovat aloittamassa sorsastuskautta Kempeleen Letossa.

Ukko, 10, on saanut koulusta vapaata, sillä metsästysretki jatkuu illasta seuraavaan aamuun. Koulun torstainen retkipäivä vaihtui metsästysretkeen isän kanssa.

Kauden aloituksessa on mukana myös tietysti käyttölinjainen labradorinnoutaja Eben, joka pääsee käyttämään pitkin vuotta harjoiteltuja taitojaan.

Pian on aika astua veneen kyytiin, ja lähteä kohti merta.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä