Vesa-Pekka Särkelä saapui muistamaan hiljattain menehtynyttä, hyvää ystäväänsä.
Kuva: Mikko Halvari
Useat oululaiset viettivät pyhäinpäivää muistamalla vainajia Intiön hautausmaalla.
Loppusyksyn tihkuisen sateen verho peitti hautausmaan harmaaseensa, kun Vesa-Pekka Särkelä suuntasi seurueineen hautausmaan perälle.
– Suoraan sanottuna pyhäinpäivällä ei ole minulle sellaista uskonnollista merkitystä. Enemmän tämä on minulle päivä jolloin vainajia muistetaan, hän toteaa miettiessään parasta reittiä hautausmaan toiselle puolelle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut