Ou­lu­lai­set saa­pui­vat Intiön hau­taus­maal­le muis­ta­maan edes­men­nei­tä lä­hei­siään

Pyhäinpäivä merkitsee oululaisille ennen kaikkea edesmenneiden muistamista.

Vesa-Pekka Särkelä saapui muistamaan hiljattain menehtynyttä, hyvää ystäväänsä.
Vesa-Pekka Särkelä saapui muistamaan hiljattain menehtynyttä, hyvää ystäväänsä.
Kuva: Mikko Halvari

Useat oululaiset viettivät pyhäinpäivää muistamalla vainajia Intiön hautausmaalla.

Loppusyksyn tihkuisen sateen verho peitti hautausmaan harmaaseensa, kun Vesa-Pekka Särkelä suuntasi seurueineen hautausmaan perälle.

– Suoraan sanottuna pyhäinpäivällä ei ole minulle sellaista uskonnollista merkitystä. Enemmän tämä on minulle päivä jolloin vainajia muistetaan, hän toteaa miettiessään parasta reittiä hautausmaan toiselle puolelle.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä