Akseli Karsikkaan palkintokaappi täydentyi pystillä ja SM-kullalla.
Kuva: Anssi Mäkinen
Oulun Pyrinnön telinevoimistelijoilla oli monta syytä juhlaan lauantaina SM-kilpailuissa Tuusulassa ja Espoossa.
Naisten neliottelussa Tuusulassa Ada Hautala voitti kultaa ja Saara Kokko otti hopeaa, miesten kuusiottelussa Espoossa Akseli Karsikas voitti kultaa. Lisäksi Pyrinnön voimistelijat nappasivat sunnuntain telinefinaaleihin yhteensä 28 paikkaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut