koronarokote: Oulu aloit­taa kol­man­sien ro­ko­te­an­nos­ten an­ta­mi­sen kai­kil­le yli 18-vuo­tiail­le

Investoinnit: Nokia ra­ken­taa uudet toi­mi­ti­lat Ouluun

Tilaajille

Ou­lu­lai­nen uusi työ­vaa­te­merk­ki lähtee maail­mal­le, aikoo erot­tau­tua käyt­tä­mäl­lä kier­rä­tys­ma­te­riaa­le­ja – "­Tu­le­vai­suu­des­sa epä­eko­lo­gis­ten tuot­tei­den val­mis­tus tulee olemaan jopa mah­do­ton­ta"

Eettisyys, ekologisuus, nykyaikaisuus ja tarkoituksenmukaisuus ovat tekijöitä, joilla Tuuma-merkki aikoo erottautua markkinoilla.

Kun potkunyrkkeilyn kilpailutoiminta loppui koronan vuoksi keväällä 2020, jäi Henri Kurttilalla aikaa Tuuman kehittämiselle.
Kun potkunyrkkeilyn kilpailutoiminta loppui koronan vuoksi keväällä 2020, jäi Henri Kurttilalla aikaa Tuuman kehittämiselle.
Kuva: Jarmo Kontiainen

Alunperin oli tarkoitus tehdä oululaisen työvaruste- ja turvallisuusyritys Temrexin oma työvaatemerkki, mutta kun korona tyhjensi kalenteria, myyntijohtaja Henri Kurttila vähän innostui.

Syntyikin kokonainen tuoteperhe ja Tuuma-vaatemerkki eriytettiin omaksi yhtiökseen, jonka toimitusjohtajana Kurttila myös toimii.