Oululainen taloyhtiö on ilmoittanut tyytymättömyytensä Oulun käräjäoikeuden viime viikolla tekemään päätökseen. Tuomioistuimen mukaan taloyhtiöllä ei ollut perusteita ottaa mielenterveyskuntoutujille alivuokrattuja huoneistoja hallintaansa.
Kaleva uutisoi asiasta 7.9.2023.
Kyseisen taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja Kari Pärkkä kuvaa päätöstä pettymykseksi.