Ou­lu­lai­nen äiti Lotta Purola juoksi Ter­wa­kym­pin las­ten­rat­tai­ta työn­täen – Hän selvisi On­ni-po­jan kanssa mat­kas­ta yhden taa­pe­ro­huol­lon tak­tii­kal­la

Lotta Purola juoksi Terwakympin ja Onni Purola istui rattaissa.
Lotta Purola juoksi Terwakympin ja Onni Purola istui rattaissa.
Kuva: Pekka Kallasaari

Se oli huono idea.

Ei se, että oululainen Purolan perhe oli matkustanut syyskuussa Tallinnaan. Eikä sekään, että äiti Lotta Purola pääsee juoksemaan.

Sen sijaan maraton, 42 195 metriä, oli huono idea, vaikka Purola oli elämässään juossut paljon pidempiäkin matkoja.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä