Lotta Purola juoksi Terwakympin ja Onni Purola istui rattaissa.
Kuva: Pekka Kallasaari
Se oli huono idea.
Ei se, että oululainen Purolan perhe oli matkustanut syyskuussa Tallinnaan. Eikä sekään, että äiti Lotta Purola pääsee juoksemaan.
Sen sijaan maraton, 42 195 metriä, oli huono idea, vaikka Purola oli elämässään juossut paljon pidempiäkin matkoja.