Kadonneet: Suun­nis­tus­ki­sa sai uuden kään­teen, kun Mu­hok­sen met­säs­tä löytyi Kel­los­ta ka­don­nut nainen

Peruskoulu: Ou­lu­lais­opet­ta­ja kertoo, mikä kä­si­työn ope­tuk­ses­sa meni pieleen

Video: Bussi ajoi tör­keäs­ti päin pu­nai­sia Kai­jon­har­jus­sa

Mainos: Tilaa tästä Kaleva Digi 13,90 €/kk

Tilaajille

Oulu uu­dis­taa brän­diään: Hau­da­taan­ko lupaus Oulusta poh­joi­sen Skan­di­na­vian pää­kau­pun­ki­na ar­kis­to­jen kät­köi­hin?

Brändikirjaansa uusiva Oulu haluaa olla paitsi osaava, myös turvallinen ja inhimillinen.

Suunnittelujohtaja Juha Mikkilä Mainonnan työmaa -mainostoimistosta ja Oulun kaupungin viestintäjohtaja Sirkka Keränen esittelivät Oulun brändiä tammikuussa 2014.
Suunnittelujohtaja Juha Mikkilä Mainonnan työmaa -mainostoimistosta ja Oulun kaupungin viestintäjohtaja Sirkka Keränen esittelivät Oulun brändiä tammikuussa 2014.
Kuva: Leinonen Jukka

Oulun merkitykselliseksi tekeminen ja yhdenmukainen kuva Oulusta ovat keskeisiä tavoitteita, kun kaupunki uudistaa brändiään.

Kaupungin viestintäjohtaja Mikko Salmi sanoo, että seitsemän vuotta vanha brändi on jo hyvinkin remontin tarpeessa.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.