Työelämä: Ou­lu­lai­nen Simo Ke­kä­läi­nen tapasi kiin­nos­ta­van eng­lan­ti­lai­sen ja hieroo nyt kaup­po­ja Va­lio­lii­ga­seu­ran kanssa

Liikenne: Hurjaa yli­no­peut­ta ajanut au­toi­li­ja jäi kiinni Kuu­sa­mon­tiel­lä Oulussa

Luitko jo tämän: Ou­lu­lai­sen Paulus Män­ty­län, 33, rin­nas­sa sykkii jo kolmas sydän

Mainos: Tilaa Kaleva tästä

Tilaajille

Oulu uu­dis­taa brän­diään: Hau­da­taan­ko lupaus Oulusta poh­joi­sen Skan­di­na­vian pää­kau­pun­ki­na ar­kis­to­jen kät­köi­hin?

Brändikirjaansa uusiva Oulu haluaa olla paitsi osaava, myös turvallinen ja inhimillinen.

Suunnittelujohtaja Juha Mikkilä Mainonnan työmaa -mainostoimistosta ja Oulun kaupungin viestintäjohtaja Sirkka Keränen esittelivät Oulun brändiä tammikuussa 2014.
Suunnittelujohtaja Juha Mikkilä Mainonnan työmaa -mainostoimistosta ja Oulun kaupungin viestintäjohtaja Sirkka Keränen esittelivät Oulun brändiä tammikuussa 2014.
Kuva: Leinonen Jukka

Oulun merkitykselliseksi tekeminen ja yhdenmukainen kuva Oulusta ovat keskeisiä tavoitteita, kun kaupunki uudistaa brändiään.

Kaupungin viestintäjohtaja Mikko Salmi sanoo, että seitsemän vuotta vanha brändi on jo hyvinkin remontin tarpeessa.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.