Oulu sai kym­me­nen senttiä lisää lunta – lauan­tai­na va­roi­tus huo­nos­ta ajo­ke­lis­tä

Perjantai-illan ja lauantain vastaisen yön lumisateet ovat kasvattaneet Oulun seudun lumipeitettä kymmenellä sentillä.

Ilmatieteen laitoksen päivystävä meteorologi Helena Laakso kertoo, että sateita on tulossa vielä jonkin verran. Päivän aikana sateet kuitenkin heikkenevät ja sadealue siirtyy itään iltaan mennessä.

– Sateet tulevat lähinnä lumisateena, mutta mahdollisesti välillä on heikkoa jäätävää tihkusadetta, Laakso sanoo.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä