Oulun kaupunginjohto tapasi ja kestitsi Qstockiin kutsuttaja ministeriöiden virkamiehiä sekä poliittisia päättäjiä viime kesänä. Kuvituskuva.
Kuva: Esko Jämsä
Oulun kaupunki hoiti sidosryhmäsuhteitaan ja teki edunvalvontaa viime kesänä Qstock-festivaaleilla.
Kaupunki kutsui ja kustansi festareille 40 avainhenkilöä sekä kymmenen kaupungin omaan henkilöstöön kuuluvaa viranhaltijaa, kertoo Oulun viestintäjohtaja Harriet Urponen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut