Otso Gold päi­vit­ti ta­voi­tet­taan: Raahen kul­ta­kai­vok­sel­la tähtäin nyt ensi ke­vääs­sä – "Y­ri­tyk­sen ter­veh­dyt­tä­mi­nen on vienyt aikaa"

Toimitusjohtaja Brian Wessonin mukaan työt Raahen kultakaivoksella alkavat ensi vuonna. – Tänä vuonna kaivoksella on urakoitsijoita, jotka aloittavat toiminnan uudelleenkäynnistyksen valmistelevat työt, hän sanoo.
Toimitusjohtaja Brian Wessonin mukaan työt Raahen kultakaivoksella alkavat ensi vuonna. – Tänä vuonna kaivoksella on urakoitsijoita, jotka aloittavat toiminnan uudelleenkäynnistyksen valmistelevat työt, hän sanoo.
Kuva: Vesa Joensuu

Raahen kultakaivoksen nykyinen omistaja Otso Gold Oy on joutunut rukkaamaan aikataulutavoitettaan kaivostoiminnan uudelleenaloittamisen suhteen. Yhtiö kertoo edelleen kotisivuillaan kultakaivoksen aloittavan toimintansa uudelleen heinäkuussa 2020.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä