Kolumni: Kukaan ei saisi joutua kiu­sa­tuk­si, mutta yhä liian moni joutuu

Kuvagalleria: North of Hell -fes­ti­vaa­li kokosi me­tal­li­kan­san Kuu­si­saa­reen

Kolumni
Tilaajille

Onko ar­voil­la aitoa mer­ki­tys­tä? "Arvot luovat toi­min­nan ja pää­tök­sen­teon pe­rus­tan, ei ole yh­den­te­ke­vää, mil­lai­sel­la ki­vi­ja­lal­la talo seisoo"

Kokemukseni on, että ristiriitaiset arvomaailmat johtavat ennemmin tai myöhemmin siihen, että tiet erkanevat. Siksikään kysymys ei ole vähäpätöisestä asiasta, kirjoittaa Jussi Karjula.

Olen viime vuosina yhä useammin pysähtynyt yritystoiminnan arvojen äärelle, sillä ne ovat juuri tässä ajassa erityisen tärkeä asia.

Olen myös iloinnut, että yhä useampi organisaatio ja johtaja on osoittanut kiinnostusta aihepiiriin. Arvot luovat toiminnan ja päätöksenteon perustan. Ei ole yhdentekevää, millaisella kivijalalla talo seisoo.