Pelastuslaitos kävi nostolavalla yläilmoissa tarkistamassa, tuleeko jostakin huoneistosta savua vai höyryä.
Kuva: Pyydystäjä83
Mahdollinen savuhavainto Oulun keskustan 16-kerroksisesta tornitalosta työllisti pelastuslaitoksen yksiköitä lauantaina iltapäiväneljän aikaan.
Hälytys tuli Pakkahuoneenkadulle, jossa ohikulkija oli tehnyt hätäilmoituksen savusta Plaanatornista arviolta viidennen tai kuudennen kerroksen kohdalta.
Palomestarin mukaan rakennuksen paloilmoittimet eivät olleet hälyttäneet.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut