Aika monta talvea siinä meni, mutta nyt se on selvää: pörssisähkö ei kannata, jos elät vanhemmassa sähkölämmitteisessä omakotitalossa.
Ei varsinkaan, jos aiot säilyttää mielenterveyden ja elää normaalielämää perheen kanssa ilman, että hikisormi on jatkuvasti puhelimen sähkönseuranta-äpin kuvakkeella. Kello 14 jälkeen taas selviää, minkälainen lovi käyttövaroihin huomenna kertyy, ihanaa!
Huumori loppuu ja mikseivät rahatkin, jos joka päivä normielämisestä kertyy noin 30-50 euroa sähkölaskua.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut