Kolumni

Nyt loppui se pörs­si­säh­kö

Aika monta talvea siinä meni, mutta nyt se on selvää: pörssisähkö ei kannata, jos elät vanhemmassa sähkölämmitteisessä omakotitalossa.

Ei varsinkaan, jos aiot säilyttää mielenterveyden ja elää normaalielämää perheen kanssa ilman, että hikisormi on jatkuvasti puhelimen sähkönseuranta-äpin kuvakkeella. Kello 14 jälkeen taas selviää, minkälainen lovi käyttövaroihin huomenna kertyy, ihanaa!

Huumori loppuu ja mikseivät rahatkin, jos joka päivä normielämisestä kertyy noin 30-50 euroa sähkölaskua.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut