Loppiaisen vastainen yö sujui Oulun poliisilaitoksen alueella pääosin rauhallisesti. Nuorten Leijonien finaalipeli aiheutti kuitenkin partioille töitä.
– MM-mitaliottelut saivat kotikatsomojen lätkäfanit innostumaan sillä seurauksella, että hätäkeskukseen tuli jonkin verran ilmoituksia naapurista kuuluvasta epämääräisestä älämölöstä, poliisin tiedotteessa kirjoitetaan.
Lisäksi poliisin partiot selvittivät yön aikana päihtyneiden riitoja ja tappeluita. Niistä suurin osa tapahtui yksityisasunnoissa.
Hiirosessa poliisi pysäytti noin kello 1:n aikaan yöllä ajokortittoman mieskuljettajan. Hänelle tehty huumausainepikatesti oli positiivinen amfetamiinille. Miestä epäillään rattijuopumuksesta, huumausaineen käyttörikoksesta sekä kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta.