Nuo­hoo­jat ha­lua­vat palata töihin tauon jälkeen – Si­sä­mi­nis­te­riö: "Sään­nöl­li­siä nuo­houk­sia ei pidä lykätä ko­ro­na­vi­ruk­sen takia"

Nuohoojat haluaisivat päästä taas koronan aiheuttaman tauon jälkeen töihin eikä asialle ole enää koronan takia estettä, kunhan turvallisuusseikoista huolehditaan.


Oululaisen nuohousyrityksen Noetta Oy:n toimitusjohtaja Mikko Muotka kertoo, että heillä alkavat lomautetut työntekijät palailla töihin, kun sisäministeriö ei enää suosita nuohousten lykkäystä koronan takia.
Oululaisen nuohousyrityksen Noetta Oy:n toimitusjohtaja Mikko Muotka kertoo, että heillä alkavat lomautetut työntekijät palailla töihin, kun sisäministeriö ei enää suosita nuohousten lykkäystä koronan takia.
Kuva: Pekka Peura

Nuohoojat haluaisivat päästä taas koronan aiheuttaman tauon jälkeen töihin eikä asialle ole enää koronan takia estettä, kunhan turvallisuusseikoista huolehditaan.

Sisäministeriö suositti 31.3.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä