Oululaisen nuohousyrityksen Noetta Oy:n toimitusjohtaja Mikko Muotka kertoo, että heillä alkavat lomautetut työntekijät palailla töihin, kun sisäministeriö ei enää suosita nuohousten lykkäystä koronan takia.
Kuva: Pekka Peura
Nuohoojat haluaisivat päästä taas koronan aiheuttaman tauon jälkeen töihin eikä asialle ole enää koronan takia estettä, kunhan turvallisuusseikoista huolehditaan.
Sisäministeriö suositti 31.3.