Oulussa Ritaharjun alueella oli yöllä sähkökatko, jonka piirissä oli enimmillään noin 2 500 taloutta.
Sähkökatko alkoi kello 23.35. Muutamilla sadoilla talouksilla sähköt olivat pois yli tunnin ajan.
Isolla osalla sähköt kävivät pois lyhyitä aikoja kolme kertaa. Viimeisin katkos oli puoli kahden jälkeen yöllä.
Oulun Energialta kerrotaan, että sähkökatko johtui mahdollisesti rakenneviasta verkossa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut