Nepalin pääministeri KP Sharma Oli ilmoitti tiistaina eroavansa, jotta kuolettaviin mielenosoituksiin saataisiin poliittinen ratkaisu.
Kuva: Prabin Ranabhat / AFP / Lehtikuva
Nepalissa on meneillään väkivaltaiset mielenosoitukset. Mieltä osoitetaan Nepalin hallituksen päätöksestä estää pääsy useille rekisteröitymättömille sosiaalisen median alustoille, kuten Facebookiin, Youtubeen, Instagramiin ja X:ään.
Nepalin viestintäministeri vahvisti tiistaina, että sosiaalisen median kielto on purettu.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut