Lippo ei päässyt tuulettamaan liian usein kotiavauksessaan.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Naisten Superpesis, Lippo–JoMa 0–2 (0–1, 0–10)
Oulun seudulla on pelattu pääsarjatason pesäpalloa yhtäjaksoisesti kesästä 2012 lähtien, mutta Raksilan stadion on isännöinyt ja emännöinyt yhtä satunnaista vierailua lukuun ottamatta alempien sarjatasojen otteluita edelliset kahdeksan vuotta.
9. toukokuuta 2026 jää päivämääräksi, jolloin oululainen pesäpallo palasi Superpesikseen vuonna 1997 valmistuneelle näyttämölle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut