Tänne piti tulla Ideapark ja Titanic
Suuren hankkeen uppoamisesta tulee pian kuluneeksi tasan 15 vuotta.
Voit kuunnella jutun tästä:
Henrik Ahola lukee Antti Ervastin jutun
Siitä on nyt melkein tasan puolitoista vuosikymmentä, kun Kiiminkiin tulossa ollut Titanic upposi.
”Kiiminkiin haviteltu jättimäinen kauppakeskus jymähti karille”, kuului avainvirke Kalevan pääkirjoituksessa huhtikuun lopulla 2010. Siinä lyötiin niitti sekä Ideaparkille että samalla myös Titanic-laivan kopiolle, jonka piti tulla kauppakeskuksen kylkeen.