Itäsiperianlaika Mosku lähti karkuteille oululaisesta koirapuistosta kesällä 2022. Omistaja Marko Riekki on kiitollinen ohikulkijalle, joka bongasi koiran ja soitti poliisille. – Mielestäni hän toimi äärettömän hyvin ja oikein. Onneksi poliisillakin oli silloin aikaa viedä koira säilöön.
Kuva: Jani Kakko
Koirapuiston aidan takana kaksi rusakkoa taisteli keskenään. Kaksivuotias itäsiperianlaika Mosku näki tilaisuutensa tulleen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut