Liikenne: Jos Oulun Poik­ki­maan­tie pää­te­tään uu­dis­taa, töihin pääs­tään no­peas­ti

Taiteiden yö: Kahden in­to­hi­moi­sen tai­de­har­ras­ta­jan unelma täyttyy Tai­tei­den yönä, kun Gal­le­ria 33 avaa ovensa

Tilaajille

Miksi Oomi Energia on lä­het­tä­nyt asiak­kail­leen li­sä­las­ku­ja jo mak­se­tuis­ta las­kuis­ta? "Virhe koski alle yhtä pro­sent­tia asiak­kais­tam­me, mutta ym­mär­räm­me, että jo­kai­nen virhe las­ku­tuk­ses­sa on liikaa"

-
Kuva: Laura Seppä
Oomin asiakkaat ihmettelevät, miksi jotkut heistä ovat saaneet takautuvasti lisälaskuja jo maksettujen vanhempien sähkölaskujen lisäksi. Mistä siis on kysymys, Oomi Energian toimitusjohtaja Tuomas Oksanen?

– Joulukuussa asiakasjärjestelmien päivityksen yhteydessä joidenkin Spot-sähköasiakkaiden laskutustietoihin päivittyi virheellisiä hintatietoja. Virhe koski alle yhtä prosenttia asiakkaistamme, mutta ymmärrämme, että jokainen virhe laskutuksessa on liikaa. Olemme luonnollisesti pahoillamme aiheutuneesta virheestä.

– Asia on korjattu heti virheen ilmettyä huhtikuussa tulleella laskulla alan yleisten toimitusehtojen mukaisesti. Tällä laskulla kerroimme asiakkaille tapahtuneesta virheestä sekä pyysimme tarvittaessa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tällaisissa tapauksissa toimimme joustavasti asiakkaan tilanteen mukaan.