Eläimet: Ou­lu­lai­nen per­heen­äi­ti tilasi netistä munia, ja nyt oma­ko­ti­alueel­la ku­jer­taa lähes 60 vii­riäis­tä

Työmaa: Ra­ken­nus­työt koet­te­le­vat Nal­li­ka­rin idylliä tänä kesänä

Urheilu: Oliko Oulun kes­kus­ken­tän alla sa­lai­nen be­to­ni­le­vy, josta Lipon pe­laa­jat saivat etua?

Mainos: Tilaa tästä Kaleva Digi 13,90 €/kk

Tilaajille

Miksi Oomi Energia on lä­het­tä­nyt asiak­kail­leen li­sä­las­ku­ja jo mak­se­tuis­ta las­kuis­ta? "Virhe koski alle yhtä pro­sent­tia asiak­kais­tam­me, mutta ym­mär­räm­me, että jo­kai­nen virhe las­ku­tuk­ses­sa on liikaa"

-
Kuva: Laura Seppä
Oomin asiakkaat ihmettelevät, miksi jotkut heistä ovat saaneet takautuvasti lisälaskuja jo maksettujen vanhempien sähkölaskujen lisäksi. Mistä siis on kysymys, Oomi Energian toimitusjohtaja Tuomas Oksanen?

– Joulukuussa asiakasjärjestelmien päivityksen yhteydessä joidenkin Spot-sähköasiakkaiden laskutustietoihin päivittyi virheellisiä hintatietoja. Virhe koski alle yhtä prosenttia asiakkaistamme, mutta ymmärrämme, että jokainen virhe laskutuksessa on liikaa.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.