Miksei aukijyrsittyjä katuja päällystetä heti? Miksi hyväkuntoisia teitä päällystetään mutta huonoja ei? – kysäisimme kaupungin rakennuttajainsinööriltä Markus Paso 14.7.2024 6:04 Forum24 Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus ja voit lukea tämän artikkelin ilmaiseksi Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä Pääset kommentoimaan sisältöjä Saat oman nimimerkin LUO TUNNUS KIRJAUDU SISÄÄN Ilmoita asiavirheestä Forum24 Liikenne Kadut Asfaltti ja asfaltointi