Mies ampui useita kertoja kohti poliisia ja sytytti talon palamaan Torniossa, tiedottaa Lapin poliisilaitos.
Poliisi sai torstaina iltapäivällä hätäkeskukselta tehtävän Varejoentiellä sijaitsevalle talolle. Alkuperäinen hätäilmoitus liittyi yksilön suojaamiseen yksityisessä kiinteistössä.
Kun poliisi saapui paikalle, mies tuli aseen kanssa ulos talosta ja ampui kohti poliiseja. Sen jälkeen myös poliisi käytti tilanteessa asetta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut