Nallikari Safarisin toimitusjohtaja ja perustaja Jarkko Auno kertoo, että edellisen kahden vuoden aikana jouluaikaan tapahtuva matkailu on lisääntynyt valtavasti. Viime vuoden joulusesonki oli Nallikari Safarisille jopa liikaa: jouluaaton ja loppiaisen välissä kaikkia matkailijoita ei ollut mahdollisuutta edes vastaanottaa, vaikka yritys järjesti elämyssafareita kaksi tai kolme päivässä.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Viime vuonna Ouluun virtasi matkailijoiden mukana noin 261 miljoonaa euroa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut